Definicje
§1
W niniejszym regulaminie sklepu internetowego bryloteka.pl, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:
a. „Sprzedawca” – ECO-TEAM Adam Arendarczyk, ul. Daszyńskiego 17, 55-300 Środa Śląska, ,e-mail: kontakt@bryloteka.pl, NIP 9131529266 REGON 362080441
b. „Sklep” – sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej https://bryloteka.pl/ oraz jej podstronach,
c. “Sklep Stacjonarny” – sklep prowadzony przez Sprzedawcę, aktualne adresy znajdują się na stronie internetowej bryloteka.pl
d. „Klient” – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta w Sklepie lub bez zakładania konta w Sklepie złożyła zamówienie; pojęcie to oznacza również osobę, która nie posiada Konta i jest w trakcie składania zamówienia,
e. „Konto” – konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie,
f. „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
g. „Polityka” – Polityka prywatności i plików cookies, dostępna pod adresem https://bryloteka.pl/polityka-prywatnosci/
Postanowienia ogólne
§2
Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, polegających na umożliwieniu im: zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu oraz tworzenia Konta Klienta.
§3
Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
§4
Zdjęcia i opisy towarów, znaki towarowe oraz inne materiały znajdujące się na stronie głównej i podstronach Sklepu stanowią własność intelektualną Sprzedawcy lub producentów tych towarów. Ich wykorzystywanie bez zgody Sprzedawcy lub producenta stanowi naruszenie praw autorskich.
§5
1. Ceny towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu, cen towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów. 2. Podane w Sklepie ceny towarów nie obejmują kosztów przesyłki na terenie Polski, czy innych krajów.
§6
Dokonanie zakupu w Sklepie może nastąpić bez zakładania Konta albo po jego założeniu.
§7
Koszty wysyłki na terenie Polski dla zamówień o wartości powyżej 100 zł ponosi sklep. Koszty wysyłki na terenie Polski dla zamówień o wartości poniżej lub równej 100 zł oraz koszty wysyłki towarów do innych państw ponosi klient.
§8
1. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczający jest: dostęp do Internetu, posiadanie adresu email oraz standardowy system operacyjny i przeglądarka internetowa.
2. Do prawidłowego korzystania z Konta, a także złożenia zamówienia wymagane jest włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej. Pliki cookies służą do utrzymania: sesji Klienta po zalogowaniu się do Konta, procesu składania zamówienia i prawidłowego działania strony www oraz celów statystycznych. Możliwe jest następnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dostępne w przeglądarce internetowej lub za pomocą innego oprogramowania. Szczegółowe informacje odnośnie plików cookies zawarte są w postanowieniach § 9 – § 12 Polityki.
Założenie Konta w Sklepie
§9
- Osoba chcąca zawrzeć ze Sprzedawcą umowę o założenie Konta w Sklepie powinna kliknąć przycisk w kształcie postaci znajdujący się w górnej części każdej ze stron www składających się na Sklep, wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza rejestracji (rejestracja Klienta przez e-mail) lub zalogować się do swojego konta w serwisie społecznościowym Facebook klikając w przycisk
„Zarejestruj się Facebookiem” (rejestracja Klienta przez Facebook). Formularz stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do przyszłego Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie. Do wysłania formularza i zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezbędna jest akceptacja Regulaminu i Polityki.
- W formularzu należy podać: adres e-mail, hasło. Podany adres e-mail oraz hasło będą po założeniu Konta służyć do logowania się na nie. Opcjonalnie można wyrazić chęć otrzymywania faktur VAT, poprzez zaznaczenie właściwego pola. W tym przypadku w formularzu należy wypełnić odpowiednie pola.
- Zabronione jest dodawanie w formularzu treści o charakterze bezprawnym.
- Sprzedawca informuje, że rejestracja Klienta przez serwis społecznościowy Facebook wiąże się z uzyskaniem przez Sklep dostępu do informacji znajdujących się na koncie Klienta w serwisie społecznościowym Facebook, a także, że informacje te będą przechowywane przez Sklep. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących wykorzystywania danych pochodzących z konta w serwisie Facebook, należy zapoznać się z postanowieniami Polityki, jak również z polityką prywatności serwisu Facebook.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz kliknięciu przycisku “Zarejestruj się”, do osoby/Klienta na podany adres e-mail zostaje automatycznie wygenerowana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Do wiadomości dołączane są także Regulamin oraz Polityka.
- Kliknięcie przez osobę, która wypełniła formularz rejestracyjny w link aktywacyjny jest równoznaczne z przyjęciem oferty Sprzedawcy, o której mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu. Z tą chwilą między Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie.
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy o założenie Konta, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, czyli od chwili określonej w postanowieniu ust. 7 niniejszego paragrafu. Postanowienia § 25 ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
- Konto może być także założone wraz ze składaniem zamówienia.
§10
Klient powinien starannie przechowywać swoje dane służące do logowania w Sklepie, tak aby osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do tych danych.
§ 11
Po założeniu Konta Klient ma możliwość: edycji swoich danych, w tym dodania innego adresu do doręczeń zamówień niż adres wskazany w formularzu, o którym mowa w § 9 ust. 2 powyżej, składania zamówień, podglądu historii ostatnich zamówień i zwrotów i innych usług dostępnych w Sklepie oraz uzyskania kuponów rabatowych.
Złożenie i przyjęcie zamówienia
§ 12
- Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 Sklep oferuje mailowe lub telefoniczne wsparcie
przy składaniu zamówień. W celu skorzystania z pomocy należy wysłać wiadomość mailową z opisem problemu na następujący adres e-mail: kontakt@bryloteka.pl lub zadzwonić pod następujący numer telefonu 502 041 414.
§ 13
1. W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient wybiera na odpowiednich podstronach Sklepu towary poprzez wybranie ich wzoru (modelu) i kliknięcie przycisku „Do koszyka”, znajdującego się przy wybranym przez Klienta towarze.
2. Do każdych zamawianych okularów Klient ma możliwość dokonania wyboru jednego z rodzajów soczewek jakie znajdują się w asortymencie Sklepu. Przy każdym z rodzajów soczewek wskazany jest ich koszt. W asortymencie Sklepu dostępne są następujące rodzaje soczewek:
a. soczewki korekcyjne – przezroczyste,
b. soczewki przeciwsłoneczne – soczewki o wybranym przez klienta zabarwieniu, mogą występować w wersji korygującej wadę wzroku lub bez korekcji c. soczewki „zerówki” – soczewki bez korekcji wady wzroku.
Dodatkowo klient ma możliwość zakupu okularów w pakiecie m.in. z wyższym indeksem 1.60, 1.67 i 1.74, które wiążą się z dopłatą.
W przypadku soczewek przeciwsłonecznych (z korekcją lub bez) soczewki posiadają wszystkie cechy jak w przypadku soczewek z standardowego kompletu oraz dodatkowo filtr UV400.
3. Składając zamówienie na okulary Klient wybiera:
a.szkła okularów (korekcyjne, korekcyjne przeciwsłoneczne, przeciwsłoneczne), a w przypadku okularów przeciwsłonecznych również: b. rodzaj zabarwienia szkieł (pełne,
gradalne),
c. kolor zabarwienia szkieł (brąz, szary, zielony), d. stopień zaciemnienia szkieł (od 15% do 85%).
4. Po dokonaniu wyboru szkieł, w celu kontynuacji złożenia zamówienia, Klient powinien kliknąć przycisk „Wybierz soczewki i kontynuuj”.
5. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia znajdujących się tam towarów, a także rezygnacji z dokonania zakupów.
6. Po weryfikacji koszyka oraz ewentualnym dodaniu kodu rabatowego należy kliknąć przycisk „Kontynuuj”. Jeżeli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie może je założyć lub skorzystać z opcji „bez Konta”, podając adres e-mail i dane niezbędne do realizacji zamówienia. W przypadku gdy Klient wybierze opcję złożenia zamówienia bez zakładania Konta, wówczas do złożenia zamówienia niezbędna jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki. Jeżeli Klient posiada Konto, powinien się na nie zalogować.
7.Na tym etapie Klient, który zamawia okulary korekcyjne, powinien wprowadzić dane umożliwiające Sprzedawcy wykonanie okularów korekcyjnych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub optometrysty wskazanymi na recepcie, poprzez wybranie jednej z dostępnych opcji:
a. przesłanie zdjęcia lub skanu recepty,
b. skorzystanie z możliwości późniejszego dosłania Sprzedawcy recepty, c. wypełnienie formularza danymi wskazanymi na recepcie.
Na tym etapie Klient może również zdecydować się na pocienienie soczewek i wybrać indeks pocienienia za dodatkową opłatą.
8. Następnie należy wybrać sposób płatności. Zaktualizowana zostanie wówczas kwota do zapłaty, poprzez dodanie do niej opłaty za wybrane: formy płatności, specyfikację okularów.
9. Wskazane w koszyku towary wraz z podaniem ich ilości, cen, specyfikacją okularów dokonaną przez Klienta oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem, stanowią skierowane do Klienta przez Sprzedawcę zaproszenie do złożenia oferty zakupu tych towarów. Klient z chwilą kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” składa Sprzedawcy ofertę zawarcia powyższej umowy. Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oferty od Klienta. W kolejnej wiadomości e-mail Sprzedawca poinformuje Klienta o przyjęciu albo odmowie przyjęcia oferty Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu oferty, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
10. Klient po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” zostanie przekierowany na stronę podmiotu realizującego płatności internetowe. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na stronie podmiotu realizującego płatności internetowe. W przypadku odmowy przyjęcia oferty Klienta, płatność dokonana z góry jest w całości mu zwracana.
11. W celu dodatkowego potwierdzenia zamówienia, w szczególności w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących podanych parametrów soczewek, Sklep może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo.
12. Klient nie może dokonywać żadnych zmian w złożonym zamówieniu.
Dostawa i płatności
§ 14
1. Płatność odbywa się drogą elektroniczną. Dostępne są następujące sposoby płatności: szybkie
przelewy. Dostawa następuje przesyłką kurierską na adres wskazany przez Klienta. Możliwy jest również odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy. Adresy sklepów stacjonarnych znajdują się na stronie https://bryloteka.pl/
2. Klient jest informowany o kosztach związanych z dostawą oraz sposobem płatności przed złożeniem oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku.
3. O przewidywanym terminie doręczenia zamówionych towarów oraz statusie zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta w osobnej wiadomości e-mail.
§ 15
1. Koszt dostawy na terenie Polski w wysokości 16 zł dla zamówień o wartości poniżej 100 zł brutto ponosi Kupujący. Koszt dostawy dla zamówień o wartości powyżej 100 zł brutto ponosi Sprzedawca. Koszty dostawy za wysyłkę zagraniczną ponosi kupujący zawsze.
§ 16
2. Dokumentem sprzedaży, w przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem Sklepu, jest imienna faktura VAT, wystawiona na dane nabywcy: imię, nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym.
3. Dokonując zakupu i akceptując regulamin, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail.
4. W przypadku, gdy faktura ma zostać wystawiona na osobę prawną, Klient zobowiązany jest do podania niezbędnych danych podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura: pełnej nazwy firmy, adresu siedziby, numeru NIP.
§ 17
Sprzedawca zwraca uwagę, że Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.
§ 18
W przypadku wyboru przez Klienta opcji odbioru osobistego zamówione towary pozostają gotowe do odbioru w wybranym Sklepie Stacjonarnym przez kolejne 10 dni od daty doręczenia Klientowi informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru. W przypadku, gdy odbiór zamówienia w tym terminie nie będzie możliwy, Klient i Sprzedawca mogą uzgodnić inny termin odbioru.
Zwroty i reklamacje
§ 26
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 14 (czternastu) dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. a Regulaminu).
- Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego pod adresem:
, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, to jest w szczególności umów, których przedmiotem był zakup:
- szkieł korekcyjnych wykonanych na indywidualne zlecenie Klienta lub zgodnie z danymi wskazanymi na recepcie,
- zakupu oprawek wraz ze szkłami korekcyjnymi, o których mowa w ust. 5 lit. a. powyżej.
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, to jest w szczególności umów, których przedmiotem był zakup:
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności tylko i wyłącznie za pomocą przelewu bankowego. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem, z wyłączeniem kosztów przesyłek zagranicznych. Klient wysyła zwrot na własny koszt.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient powinien odesłać rzecz do Sprzedawcy na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. a Regulaminu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 (czternastu) dni.
- Klient ponosi wszelkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w tym w szczególności koszty przesyłki.
- Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zwrot rzeczy zakupionej w trybie określonym w § 12-13 Regulaminu (zamówienie i zakup online) możliwy jest wyłącznie przez odesłanie rzeczy Sprzedawcy na adres Sprzedawcy zgodnie z § 26 ust. 8-9 Regulaminu – także gdy rzecz została odebrana w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy zgodnie z § 14 ust. 1 w zw. z § 18 Regulaminu.
- Sklepy stacjonarne Sprzedawcy nie przyjmują zwrotów rzeczy zakupionych online.
§ 27
- Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.
- Sprzedawca informuje, że oprawki metalowe mogą zawierać śladowe domieszki niklu. Nie jest to podstawą do zwrotu lub reklamacji produktu.
- Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. a, mailowo na następujący adres e-mail: kontakt@bryloteka.pl, telefonicznie pod następującym numerem telefonu: 502 041 414 lub w Sklepie Stacjonarnym, bądź w inny sposób.
- W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
- W przypadku, gdy przyczyną reklamacji jest nieprawidłowe widzenie, Klient powinien przesłać Sprzedawcy reklamowane okulary wraz z soczewkami w celu weryfikacji ich zgodności z receptą. Jeżeli soczewki zostały wykonane zgodnie z receptą, Sprzedawca zaleca skontaktowanie się z optometrystą lub okulistą. Sprzedawca nie ponosi w żaden sposób odpowiedzialności w przypadku błędnego zapisu recepty przez okuliste lub optometrystę. Nie ponosi też żadnej odpowiedzialności za źle wprowadzone dane (moce badania z recepty) z recepty przez kupującego.
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
- Reklamacji nie podlega uszkodzenie lub zmniejszenie użyteczności towarów wywołane nieprawidłowym lub niezgodnym z instrukcją użytkowaniem, przeglądami towarów, a w szczególności: a. uszkodzenie mechaniczne oprawek lub soczewek, w tym zarysowanie, pogięcie, złamanie lub rozbicie; b. deformacja oprawek lub soczewek związana z nieprawidłowym zakładaniem lub zdejmowaniem okularów, w tym zakładaniem lub zdejmowaniem ich jednorącz; c. uszkodzenie związane z nieprawidłowym przechowywaniem okularów, w tym ekspozycją na wysokie temperatury (np. na podszybiu w samochodzie), odkładaniem ich soczewkami w stronę podłoża, przechowywaniem ich poza futerałem; d. uszkodzenie związane z nieprawidłowym czyszczeniem okularów, w tym nieużywaniem miękkich ściereczek, czyszczeniem okularów „na sucho” (bez spłukiwania wodą lub płynem do czyszczenia okularów), używaniem chemicznych środków czyszczących nieprzeznaczonych do czyszczenia okularów; e. uszkodzenie lub starcie powłoki antyrefleksyjnej związane z używaniem środków czyszczących lub ściereczek zawierających alkohol, f. uszkodzenie, zmniejszenie żywotności lub zwiększenie zużycia oprawek lub soczewek związane z brakiem regularnych przeglądów i konserwacji w jednym ze Sklepów Stacjonarnych Sprzedawcy,
- Reklamacji nie podlega brak poprawy jakości widzenia lub pogorszenie jakości widzenia Klienta wywołane używaniem okularów korekcyjnych niezgodnie z zaleceniami specjalisty (obejmującymi używanie okularów do dali lub do bliży, do stałego lub do czasowego użytku).
- Reklamację należy złożyć niezwłocznie po stwierdzeniu wystąpienia nieprawidłowości. Uprawnienie do złożenia reklamacji wygasa po upływie 2 (dwóch) lat od daty odbioru zamówionego towaru.
- Utrata prawa do reklamacji następuje także wówczas, gdy Klient lub osoba trzecia dokonają samodzielnej próby naprawy towarów, bez zgłoszenia reklamacji Sprzedawcy.
- Możliwość złożenia reklamacji na towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień ustawowych Klienta uregulowanych w przepisach
Czas trwania umowy o założenie Konta
§ 28
Umowa z Klientem o założenie Konta w Sklepie zostaje zawarta na czas nieokreślony.
§ 29
1. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta w Sklepie poprzez wysłanie wypowiedzenia na adres Sprzedawcy podany w § 1 lit a, e-mailem na adres kontakt@bryloteka.pl lub w innej formie. Umowa zostanie rozwiązana z chwilą otrzymania wypowiedzenia przez Sprzedawcę. 2. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o założenie Konta w Sklepie jedynie w następujących sytuacjach:
a. zakończenia przez Sprzedawcę prowadzenia Sklepu,
b. podania przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub przy zakupie towarów, informacji o charakterze bezprawnym.
W takim przypadku umowa o założenie Konta w Sklepie rozwiąże się z upływem tygodniowego okresu wypowiedzenia.
Zmiany regulaminu
§ 30
1. Sprzedawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu na zasadach określonych w postanowieniach niniejszego paragrafu jedynie w przypadku wystąpienia jednej z następujących przyczyn:
a.wprowadzenia bądź anulowania przez Sprzedawcę usług i towarów związanych ze Sklepem,
- zmian sposobów oraz kosztów dostawy, zwrotów lub płatności,
- modyfikacji ścieżki zakupowej,
- zmiany przepisów prawa, które powodują konieczność dostosowania do nich postanowień
Regulaminu, jak w szczególności zmiany przepisów o: ochronie konsumentów, świadczeniu usług drogą elektroniczną, ochronie danych osobowych, w przypadku wystąpienia tej przyczyny Regulamin może być zmieniony zakresie niezbędnym do dostosowania jego treści do nowych wymogów prawnych.
2. W przypadku wystąpienia jednej z powyższych przyczyn, Sprzedawca opublikuje na stronie https://bryloteka.pl/regulamin informację o planowanej zmianie Regulaminu wraz z treścią nowego Regulaminu. Informacja zostanie opublikowana na co najmniej 14 dni przed dniem wejścia w życie planowanych zmian.
3. Klient, który nie akceptuje planowanych zmian, może wypowiedzieć umowę o założenie Konta na zasadach wskazanych w postanowieniu § 28 Regulaminu. Jeżeli Klient nie wypowie umowy o założenie Konta przed dniem wejścia nowego brzmienia Regulaminu, wówczas staje się on wiążący dla Klienta z dniem wskazanym jako dzień wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.
Postanowienia końcowe
§ 31
W trakcie korzystania ze Sklepu oraz korespondencji ze Sprzedawcą zakazane jest podawanie treści o charakterze bezprawnym.
§ 32
Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.
§ 33
Regulamin jest dostępny w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie https://bryloteka.pl/regulamin.